Beoordelingen van Sushi 8 Best

Recente recensies

4.0
Theo Keizer
2 november 2025

Geen commentaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bob
28 oktober 2025

Heerlijk gegeten

Joyce
25 oktober 2025

Super lekker. Helaas zijn de 2 schotels zo op maar dit blijft de beste. Ik had vergist in de tijd en met een mail was t zo aangepast.

Schot
24 oktober 2025

Goede kwaliteit, smaakte heerlijk!

Ed
23 oktober 2025

Heerlijk en lekker als altijd! En bezorgd op het aangegeven tijdstip! Wij zijn heel tevreden!

Mariƫlle
22 oktober 2025

Was netjes op tijd en heerlijk gegeten

Stacy
20 oktober 2025

Om 15 uur smiddags besteld voor savonds 18.45 / 19:00 Dan zou je denken dat het optijd doorgegeven is en dat de keuken / bezorging hier rekening mee kan houden qua time management. Om 19.30 uur (nadat ik er zelf achteraan gebeld heb) komt er een niet complete bezorging. Ik raad een ieder aan om elders te bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Evelien Bijl
15 oktober 2025

Heerlijk!

Ad
1 oktober 2025

1e keer besteld, prima bevallen. Prima kwaliteit

C
24 september 2025

Kan de sterren niet op 2 zetten voor de kwaliteit. Balkje geeft er 5 aan. De sushi was minder vers als we normaal gewend zijn. Viel erg uit elkaar. Je kon het niet als geheel uit het bakje krijgen. Kruimelde erg.

Stijn
20 september 2025

Heel lekker!

A Bakarbessy
20 september 2025
Jenny
19 september 2025

Zoals altijd heerlijk!

J. Landa
14 september 2025

Heerlijk, lekker vers en goed van smaak.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kitty Steenbekkers
14 september 2025

Kwaliteit sushi was grandioos, miste alleen dat de rijst niet dat iets zurige had van de rijstazijn. Maar ga zeker terug. Heerlijk vers. Had voor de rest alles wat goede sushi moet hebben.

Magda
9 september 2025

Was uitstekend erg lekker

Simon
1 september 2025

Bestelling was niet compleet, miste sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Wat vervelend dat uw bestelling niet compleet was. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Om dit verder goed af te handelen, zouden we u willen vragen uw bestelgegevens te sturen naar info@sushi-eight.nl . Zo kunnen wij nagaan wat er misging en dit netjes oplossen. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Paul
1 september 2025

Heel vers, heerlijke smaken en top service

Rik Heijne
26 augustus 2025

Volgende keer graag sojasaus meegeven en zo prettig zijn als de sushi niet totaal verschoven is op de schaal…

Stijn Brands
26 augustus 2025

Sushi was oke, helaas weer de soja saus vergeten….

Marijke Smits
16 augustus 2025

Erg lekker. Jullie website Ʃn app kunnen beter: als je een 2e gerecht wilt bestellen, is dat onduidelijk en lastig

EsmƩe
14 augustus 2025

Heerlijke sushi! En stond al klaar toen ik het kwam afhalen. Top service.

Ricky
14 augustus 2025

De sushi was wederom weer heerlijk!

Wessel
9 augustus 2025

Heerlijk gegeten en precies op de bezorgtijd zoals aangegeven stond bezorgd gekregen.

Frans
6 augustus 2025

Was lekker komen zeker terug

Anita
4 augustus 2025

Heerlijk! Het was een tijdje geleden, maar smaakt weer naar meer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

den Hartog
1 augustus 2025

Sushi is altijd erg lekker, maar de krokante kipsushi viel helaas dit keer heel erg uit elkaar

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor je bericht! Fijn om te horen dat je normaal gesproken tevreden bent over onze sushi. Jammer dat de krokante kipsushi dit keer tegenviel en uit elkaar viel – dat hoort natuurlijk niet zo. We willen dit graag goedmaken. Zou je ons een mailtje willen sturen op info@sushi-eight.nl met je bestelgegevens? Dan zoeken we graag samen naar een passende oplossing.

Ans
26 juli 2025

Loempia’s besteld niet gekregen.

Reactie van Sushi 8

Wat vervelend om te horen dat de loempia’s ontbraken bij je bestelling – dat is uiteraard niet de bedoeling. Stuur ons alsjeblieft een mailtje op info@sushi-eight.nl met je bestelnummer, dan lossen we dit zo snel mogelijk voor je op. Onze excuses voor het ongemak!

Doortje
22 juli 2025

Het was weer super lekker zoals gewoonlijk.Dank je wel

Peter van Hoof
21 juli 2025

Het was weer lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van den Bosch
20 juli 2025

We bestellen altijd bij jullie en vinden het heerlijk. Ze waren deze keer alleen minder goed gerold en vielen al uit elkaar in de doos.

Reactie van Sushi 8

Super fijn om te horen dat jullie altijd bij ons bestellen en genieten van de sushi! Sorry dat de sushi deze keer minder goed gerold was en uit elkaar viel, dat is natuurlijk niet de ervaring die we willen bieden. We gaan dit doorgeven aan de keuken, zodat ze hier extra op letten en de kwaliteit weer helemaal top wordt. Bedankt voor je feedback, we hopen je snel weer te verrassen!

Angel
16 juli 2025
Marijke Smits
15 juli 2025

Heerlijk! Die wasabi mayonaise was voor mij iets tƩ, had ik liever apart gehad..

Munske
14 juli 2025

Was lekker (vers) en snel gebracht

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joyce
11 juli 2025

Super weer

Derk Boer
9 juli 2025

Goeie sushi, bezorging is as 25-30min later dan aangegeven.

Ellen
2 juli 2025

Nog ƩƩn x geprobeerd. Om 14:00 online besteld om de bestelling om 17:45 af te halen. Wederom niet op tijd klaar, maar pas om 18:15. Echt een slechte zaak

Wk
28 juni 2025

Bezorging duurde wat langer, na 20 minuten even gebeld waar het bleef. Het was druk en er was geen bezorger, was de reactie. Uiteindelijk kwam het eten ruim een half uur na de bevestigde bezorgtijd. We kregen er wel een portie loempia’s bij als cadeau en excuses van de bezorger. Uiteindelijk heerlijk gegeten. Wat ons betreft goed opgelost.

marina van stiphout
23 juni 2025

We hebben heerlijk gegeten. Het zag er ook heel mooi uit we hebben er van genoten. Zeker voor herhaling vatbaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sanders
21 juni 2025

De loempiatjes waren koud

Andrea
20 juni 2025

Hebben heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar

Jolien
18 juni 2025

Sushi was lekker, helaas hƩƩl weinig wasabi voor de hoeveelheid sushi. Dit was niet in verhouding.

Jo
7 juni 2025

Lekker gegeten en echt prima op tijd geleverd

Marion
3 juni 2025

Lekker gegeten en prima prijs/kwaliteit

Ellen
1 juni 2025

Zeer slecht

jos
30 mei 2025

Super goed kwaliteit. Alles keurig verzorgt. Bij afhalen was er geen personeel aan de balieaanwezig. Duurde 10 minuten voordat wr iemand kwam om mij te helpen. Heel vriendelijk geholpen verder.

Petra
29 mei 2025

Lekker smaakvol en voldoende.

Heleen van Hoorn
25 mei 2025

Alles was gewoon goed

Anoniempje
9 mei 2025
Joost
28 april 2025

Niet eerder hier besteld , we waren verrast , het was erg lekker!! En netjes op tijd bezorgd.

Jo Waalkens
22 april 2025

Heerlijk gegeten met het gezin en bezorging precies zoals afgesproken. Dus een relaxte paasdag met de kinderen, .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Geachte heer of mevrouw Waalkens, Wij zijn verheugd om te horen over uw fijne ervaring bij ons en wij willen u ook bedanken voor het tijd nemen om deze review te schrijven. Wij hopen u snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Charelle
18 april 2025

Weer heerlijke sushi gegeten. Het werd op tijd geleverd en het verzoekje werd ook goed opgepakt. Top!

Bigitte
18 april 2025
F.G. Damhuis
16 april 2025

Zoals gewoonlijk op tijd klaar. En van goede kwaliteit.

Marcin
12 april 2025
Marcin
7 april 2025
Anita
6 april 2025
Elies Frederix-Schijns
4 april 2025

Netjes verzorgd, heerlijke Sushi en voor herhaling vatbaar

Ineke
4 april 2025

Besteld tussen 18.45 en 19.00, bezorg om 19.15.

Estelle
30 maart 2025

Prima op de aangegeven tijd bezorgd en weer heerlijk! Fijn dat er ook keuzemogelijkheden zijn voor niet-vis liefhebbers.

Herbert
23 maart 2025

Waren zeker lekker en vers.

Jolanda
22 maart 2025

Heb een bestelling geplaatst zonder avocado ivm behoorlijke allergie van mijn dochter, kwamen er op tijd achter dat er toch avocado in de sushi was verwerkt, dat was jammer voor mijn dochter

Hans Schocke
15 maart 2025

vers. lekker kan niet beter

Reactie van Sushi 8

Wat fijn om dit te horen! Hopelijk zien we u net zo enthousiast weer vlug terug in een van onze filialen!

N.S.
14 maart 2025

Het werd snel bezorgd, en smaakte heerlijk!

Reactie van Sushi 8

Wat fijn om dit te horen! Hopelijk zien we u net zo enthousiast weer vlug terug in een van onze filialen!

Jolanda
8 maart 2025
Reactie van Sushi 8

Wat fijn om dit te horen! Hopelijk zien we u net zo enthousiast weer vlug terug in een van onze filialen!

Um adam
7 maart 2025
Reactie van Sushi 8

Wat fijn om dit te horen! Hopelijk zien we u net zo enthousiast weer vlug terug in een van onze filialen!

Kim
5 maart 2025

Surf en turf is een heerlijke box.

Reactie van Sushi 8

Wat fijn om dit te horen! Hopelijk zien we u net zo enthousiast weer vlug terug in een van onze filialen!

Susan
4 maart 2025

Goede service en heerlijke sushi !

Reactie van Sushi 8

Wat fijn om dit te horen! Hopelijk zien we u net zo enthousiast weer vlug terug in een van onze filialen!

Stijn
2 maart 2025
Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Marieke
23 februari 2025
Reactie van Sushi 8

Wat fijn om dit te horen! Hopelijk zien we u net zo enthousiast weer vlug terug in een van onze filialen!

Jaily
21 februari 2025
Reactie van Sushi 8

Wat fijn om dit te horen! Hopelijk zien we u net zo enthousiast weer vlug terug in een van onze filialen!

Wouroud Sanverdi
17 februari 2025

Lakar

Reactie van Sushi 8

Wat fijn om dit te horen! Hopelijk zien we u net zo enthousiast weer vlug terug in een van onze filialen!

Mireille marsman
16 februari 2025

Heerlijk genoten vd heerlijke sushiboot. Op en top verzorgd.

Reactie van Sushi 8

Wat fijn om dit te horen! Hopelijk zien we u net zo enthousiast weer vlug terug in een van onze filialen!

Sherwin
15 februari 2025

Eerste keer gegeten. Genoeg sushi ervaringen. Maar voor deze prijscategorie, uitstekende sushi

Reactie van Sushi 8

Wat fijn om dit te horen! Hopelijk zien we u net zo enthousiast weer vlug terug in een van onze filialen!

Kim
7 februari 2025

Voor 10 personen sushi besteld en heerlijk gegeten!

Reactie van Sushi 8

Wat fijn om dit te horen! Hopelijk zien we u net zo enthousiast weer vlug terug in een van onze filialen!

Rob
3 februari 2025

Pech dat er personeelstekort was en dat ik de bestelling zelf moest ophalen, maar verder goed geregeld en lekker gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste Rob, onze excuses voor het ongemak. We zullen er voor zorgen dat dit zich niet in de toekomst zal herhalen. We zien u graag snel terug bij Sushi-Eight!

Sandra
2 februari 2025

Helaas ging er iets mis met de bezorging. We hebben geprobeerd te bellen, maar er werd niet opgenomen. Uiteindelijk zelf naar de vestiging gereden. Daar wel geholpen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Ed
2 februari 2025

Heerlijk zoals altijd en op de afgesproken tijd

Reactie van Sushi 8

Wat fijn om dit te horen! Hopelijk zien we u net zo enthousiast weer vlug terug in een van onze filialen!

Perry D'Elfant
31 januari 2025

Wederom netjes verzorgd.

Reactie van Sushi 8

Wat fijn om dit te horen! Hopelijk zien we u net zo enthousiast weer vlug terug in een van onze filialen!

Anita
27 januari 2025

Een uur te laat. De afwerking was niet wat ik gewend ben. Das echt jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Sonja
27 januari 2025
Vinc
27 januari 2025
Reactie van Sushi 8

Wat fijn om dit te horen! Hopelijk zien we u net zo enthousiast weer vlug terug in een van onze filialen!

CV
27 januari 2025

Het werd vrij laat bezorgd waardoor de garnalen eigenlijk te koud waren. Jammer dat er tussen het bestellen om 16.30 uur en bezorgen 18.10 zo veel tijd zit. We kregen om 17.42 bericht dat de bezorger onderweg was maar het duurde nog tot 18.10 uur voor het eten er was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Pelin
26 januari 2025

The food came in 2 hours and we live 5 minutes away from the restaurant. Even after the food left the restaurant it took 25 minutes for it to come which by then chickens were cold. So the food is good but their delivery leaves much to be desired.

Reactie van Sushi 8

Dear Pelin, sorry to hear that something went wrong with your order. Our apologies for the inconvenience. Would you please send an email to info@sushi-eight.nl if you have not heard from us yet. Please provide your details and this review and we will ensure proper handling and compensation for the inconvenience. Kind regards, Team Sushi-Eight

Gemma
26 januari 2025

Door drukte werd mijn bestelling bijna 1 uur later bezorgd. Ik kreeg rond 18.30 een telefoontje dat mijn bestelling ongeveer 20 minuten later zou zijn. Geen enkel probleem, daar heb ik begrip voor. 1 uur later vind ik echter een groot verschil. Dat het later werd bezorgd vind ik niet zo'n groot probleem, want ik snap dat het druk is en dat jullie je best doen om iedereen zo snel mogelijk te helpen. De kipspiesjes waren alleen wel koud en de sushi plakkerig, dat vond ik wel jammer. De bezorger excuseerde zich wel voor de late bezorging.

Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Angela van Eyck
22 januari 2025

Bezorging was laat 18.30 uur terwijl ik tussen 18.00-18.15 uur had aangegeven. De kwaliteit was goed, maar de hoeveelheid en de opmaak was mager. Jammer

Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Boomen
20 januari 2025

Blijft super

Reactie van Sushi 8

Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Jeroen
17 januari 2025

Geweldige kwaliteit en vers gemaakt. Altijd goed bij Sushi8!

Jordy Pendjol
17 januari 2025

Was ongeveer 30 minuten te laat. En heb er zelf achteraan moeten bellen Klein verbeter puntje. Wel fijn dat jullie nu ook in Eindhoven bezorgen

Jeroen
13 januari 2025

Was weer heerlijk vers, goede temperatuur. Geweldig lekker gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest Jeroen! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Theo
12 januari 2025

Wegens een kapotte bezorgfiets kon mijn bestelling niet worden bezorgd en moest ik deze zelf ophalen. Ter compensatie ontving ik enkel mini loempia’s en garnalen gratis bij mijn bestelling. Zeer attent!

Jebo
10 januari 2025

Eten was gortdroog. Kapotgebakken garnalen en droge rijst bij de sushi. Zelfs een stukje plastic in de sushi gevonden. Hier bestellen we nooit meer.

Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

R
10 januari 2025
Femke
6 januari 2025

De sushi was heerlijk, alleen we hebben 2 uur moeten wachten totdat de sushi er was. De bezorging was ook een uur later dan aagegeven.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roland
1 januari 2025
Anja
31 december 2025
Stijn
31 december 2025
Ron
31 december 2025

Uitzonderlijk goed, beste Sushi tot nu toe

Menno van Eck
29 december 2024

Prima kwaliteit, fijn afgeleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marleen Kortsmit
27 december 2024

Zelfs met de drukke feestdagen alles op tijd, perfect en heerlijk.