Bewertungen von Sushi 8 Best

Neue Beurteilungen

4.0
Jo Waalkens
22 April 2025

Heerlijk gegeten met het gezin en bezorging precies zoals afgesproken. Dus een relaxte paasdag met de kinderen, .

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Geachte heer of mevrouw Waalkens, Wij zijn verheugd om te horen over uw fijne ervaring bij ons en wij willen u ook bedanken voor het tijd nemen om deze review te schrijven. Wij hopen u snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Charelle
18 April 2025

Weer heerlijke sushi gegeten. Het werd op tijd geleverd en het verzoekje werd ook goed opgepakt. Top!

Bigitte
18 April 2025
F.G. Damhuis
16 April 2025

Zoals gewoonlijk op tijd klaar. En van goede kwaliteit.

Marcin
12 April 2025
Marcin
7 April 2025
Anita
6 April 2025
Elies Frederix-Schijns
4 April 2025

Netjes verzorgd, heerlijke Sushi en voor herhaling vatbaar

Ineke
4 April 2025

Besteld tussen 18.45 en 19.00, bezorg om 19.15.

Estelle
30 MĂ€rz 2025

Prima op de aangegeven tijd bezorgd en weer heerlijk! Fijn dat er ook keuzemogelijkheden zijn voor niet-vis liefhebbers.

Herbert
23 MĂ€rz 2025

Waren zeker lekker en vers.

Jolanda
22 MĂ€rz 2025

Heb een bestelling geplaatst zonder avocado ivm behoorlijke allergie van mijn dochter, kwamen er op tijd achter dat er toch avocado in de sushi was verwerkt, dat was jammer voor mijn dochter

Hans Schocke
15 MĂ€rz 2025

vers. lekker kan niet beter

Antwort von Sushi 8

Wat fijn om dit te horen! Hopelijk zien we u net zo enthousiast weer vlug terug in een van onze filialen!

N.S.
14 MĂ€rz 2025

Het werd snel bezorgd, en smaakte heerlijk!

Antwort von Sushi 8

Wat fijn om dit te horen! Hopelijk zien we u net zo enthousiast weer vlug terug in een van onze filialen!

Jolanda
8 MĂ€rz 2025
Antwort von Sushi 8

Wat fijn om dit te horen! Hopelijk zien we u net zo enthousiast weer vlug terug in een van onze filialen!

Um adam
7 MĂ€rz 2025
Antwort von Sushi 8

Wat fijn om dit te horen! Hopelijk zien we u net zo enthousiast weer vlug terug in een van onze filialen!

Kim
5 MĂ€rz 2025

Surf en turf is een heerlijke box.

Antwort von Sushi 8

Wat fijn om dit te horen! Hopelijk zien we u net zo enthousiast weer vlug terug in een van onze filialen!

Susan
4 MĂ€rz 2025

Goede service en heerlijke sushi !

Antwort von Sushi 8

Wat fijn om dit te horen! Hopelijk zien we u net zo enthousiast weer vlug terug in een van onze filialen!

Stijn
2 MĂ€rz 2025
Antwort von Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Marieke
23 Februar 2025
Antwort von Sushi 8

Wat fijn om dit te horen! Hopelijk zien we u net zo enthousiast weer vlug terug in een van onze filialen!

Jaily
21 Februar 2025
Antwort von Sushi 8

Wat fijn om dit te horen! Hopelijk zien we u net zo enthousiast weer vlug terug in een van onze filialen!

Wouroud Sanverdi
17 Februar 2025

Lakar

Antwort von Sushi 8

Wat fijn om dit te horen! Hopelijk zien we u net zo enthousiast weer vlug terug in een van onze filialen!

Mireille marsman
16 Februar 2025

Heerlijk genoten vd heerlijke sushiboot. Op en top verzorgd.

Antwort von Sushi 8

Wat fijn om dit te horen! Hopelijk zien we u net zo enthousiast weer vlug terug in een van onze filialen!

Sherwin
15 Februar 2025

Eerste keer gegeten. Genoeg sushi ervaringen. Maar voor deze prijscategorie, uitstekende sushi

Antwort von Sushi 8

Wat fijn om dit te horen! Hopelijk zien we u net zo enthousiast weer vlug terug in een van onze filialen!

Kim
7 Februar 2025

Voor 10 personen sushi besteld en heerlijk gegeten!

Antwort von Sushi 8

Wat fijn om dit te horen! Hopelijk zien we u net zo enthousiast weer vlug terug in een van onze filialen!

Rob
3 Februar 2025

Pech dat er personeelstekort was en dat ik de bestelling zelf moest ophalen, maar verder goed geregeld en lekker gegeten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste Rob, onze excuses voor het ongemak. We zullen er voor zorgen dat dit zich niet in de toekomst zal herhalen. We zien u graag snel terug bij Sushi-Eight!

Sandra
2 Februar 2025

Helaas ging er iets mis met de bezorging. We hebben geprobeerd te bellen, maar er werd niet opgenomen. Uiteindelijk zelf naar de vestiging gereden. Daar wel geholpen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Ed
2 Februar 2025

Heerlijk zoals altijd en op de afgesproken tijd

Antwort von Sushi 8

Wat fijn om dit te horen! Hopelijk zien we u net zo enthousiast weer vlug terug in een van onze filialen!

Perry D'Elfant
31 Januar 2025

Wederom netjes verzorgd.

Antwort von Sushi 8

Wat fijn om dit te horen! Hopelijk zien we u net zo enthousiast weer vlug terug in een van onze filialen!

Anita
27 Januar 2025

Een uur te laat. De afwerking was niet wat ik gewend ben. Das echt jammer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Sonja
27 Januar 2025
Vinc
27 Januar 2025
Antwort von Sushi 8

Wat fijn om dit te horen! Hopelijk zien we u net zo enthousiast weer vlug terug in een van onze filialen!

CV
27 Januar 2025

Het werd vrij laat bezorgd waardoor de garnalen eigenlijk te koud waren. Jammer dat er tussen het bestellen om 16.30 uur en bezorgen 18.10 zo veel tijd zit. We kregen om 17.42 bericht dat de bezorger onderweg was maar het duurde nog tot 18.10 uur voor het eten er was.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Pelin
26 Januar 2025

The food came in 2 hours and we live 5 minutes away from the restaurant. Even after the food left the restaurant it took 25 minutes for it to come which by then chickens were cold. So the food is good but their delivery leaves much to be desired.

Antwort von Sushi 8

Dear Pelin, sorry to hear that something went wrong with your order. Our apologies for the inconvenience. Would you please send an email to info@sushi-eight.nl if you have not heard from us yet. Please provide your details and this review and we will ensure proper handling and compensation for the inconvenience. Kind regards, Team Sushi-Eight

Gemma
26 Januar 2025

Door drukte werd mijn bestelling bijna 1 uur later bezorgd. Ik kreeg rond 18.30 een telefoontje dat mijn bestelling ongeveer 20 minuten later zou zijn. Geen enkel probleem, daar heb ik begrip voor. 1 uur later vind ik echter een groot verschil. Dat het later werd bezorgd vind ik niet zo'n groot probleem, want ik snap dat het druk is en dat jullie je best doen om iedereen zo snel mogelijk te helpen. De kipspiesjes waren alleen wel koud en de sushi plakkerig, dat vond ik wel jammer. De bezorger excuseerde zich wel voor de late bezorging.

Antwort von Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Angela van Eyck
22 Januar 2025

Bezorging was laat 18.30 uur terwijl ik tussen 18.00-18.15 uur had aangegeven. De kwaliteit was goed, maar de hoeveelheid en de opmaak was mager. Jammer

Antwort von Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Boomen
20 Januar 2025

Blijft super

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Jeroen
17 Januar 2025

Geweldige kwaliteit en vers gemaakt. Altijd goed bij Sushi8!

Jordy Pendjol
17 Januar 2025

Was ongeveer 30 minuten te laat. En heb er zelf achteraan moeten bellen Klein verbeter puntje. Wel fijn dat jullie nu ook in Eindhoven bezorgen

Jeroen
13 Januar 2025

Was weer heerlijk vers, goede temperatuur. Geweldig lekker gegeten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest Jeroen! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Theo
12 Januar 2025

Wegens een kapotte bezorgfiets kon mijn bestelling niet worden bezorgd en moest ik deze zelf ophalen. Ter compensatie ontving ik enkel mini loempia’s en garnalen gratis bij mijn bestelling. Zeer attent!

Jebo
10 Januar 2025

Eten was gortdroog. Kapotgebakken garnalen en droge rijst bij de sushi. Zelfs een stukje plastic in de sushi gevonden. Hier bestellen we nooit meer.

Antwort von Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

R
10 Januar 2025
Femke
6 Januar 2025

De sushi was heerlijk, alleen we hebben 2 uur moeten wachten totdat de sushi er was. De bezorging was ook een uur later dan aagegeven.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Roland
1 Januar 2025
Anja
31 Dezember 2025
Stijn
31 Dezember 2025
Ron
31 Dezember 2025

Uitzonderlijk goed, beste Sushi tot nu toe

Menno van Eck
29 Dezember 2024

Prima kwaliteit, fijn afgeleverd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marleen Kortsmit
27 Dezember 2024

Zelfs met de drukke feestdagen alles op tijd, perfect en heerlijk.

Lisette
26 Dezember 2024

Zag en mooi uit, en was erg lekker.

Michelle Staal
25 Dezember 2024

Heerlijke sushi en goede bezorging, perfect op tijd op Kerstavond!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Agnes
18 Dezember 2024

Delivery was very punctual, but the quality wasn't the best. Unsure how fresh the ingredients were, seemed a but questionable for both fish and vegetables.

Mirjam
15 Dezember 2024

2x moeten bellen; 1x waar bestelling bleef, ruim halfuur later dan afgesproken tijdstip. Daarna nog een keer omdat bestelling niet compleet was!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tahira
15 Dezember 2024

Wij hebben ook al een e-mail gestuurd. Maar wij halen nooit meer iets bij jullie. Om 15.47 uur hebben wij een bestelling geplaatst. Om deze om 18.00-18.15 uur te leveren. Na 10x (letterlijk) te hebben gebeld, wordt er niet opgenomen. Sterker nog we worden een paar keer weggedrukt. Uiteindelijk zelf de auto in gestapt. Stonden er om 19.00 uur wel iets van 8 bestelling op de balie. Wie weet hoe lang deze daar liggen!! Konden ze ook niet vertellen en dit met rauwe vis??? Hoe dan? Er was een jongen tevens ook de enige bezorger en de enige die Nederlands sprak. Dus als hij buiten de deur was, kon de telefoon niet opgenomen? En als hij er was konden de bestellingen niet bezorgd worden. Sorry maar ik kan jullie alleen maar een dikke 1 geven.

Spanjers
15 Dezember 2024

Een uur moeten wachten niet wat we gewend zijn jammer

Kees
14 Dezember 2024

Lekker eten, maar leveren duurt wel erg lang

Ilona Verhagen
14 Dezember 2024

Sushi was prima, maar 3 uur moeten wachten en niet telefonisch bereikbaar zijn dat is echt waardeloos!

Broers
14 Dezember 2024
mariska
11 Dezember 2024

De sushi zag er prachtig uit alleen helaas niet goed aangedrukt waardoor hij snel uit elkaar viel. Verder lekker

Keizer
1 Dezember 2024

Het was heerlijk, we gaan er zeker vaker bestellen. Werd precies op de afgesproken bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

S. Wegner
30 November 2024

Zoals altijd is de Salmon lovers erg lekker.

Maarten
29 November 2024

Lekker en snel!

Patrice
26 November 2024

Al vaker besteld maar deze keer vond ik ze niet zo netjes en minder uitgesproken smaak.

Rob
25 November 2024

Heel tevreden, goede Sushi gegeten en ook verrassend snel geleverd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

N.
24 November 2024

Het was vers en lekker!

Best
24 November 2024
K
21 November 2024

Erg weinig zalm voor de steeds duurder wordende prijs.

A Bakarbessy
19 November 2024

Heerlijk gegeten!!

Babs
18 November 2024

Alles dat warm had moeten zijn was koud. En ik bedoel echt koud! Smaak was ok. Jammer, wel teleurstellend?

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Stijn
16 November 2024

Warme gerechten waren koud. Jammer. Bezorging helaas ook te laat.

G
12 November 2024
Sanders
9 November 2024

Hadden iets warmer

Wendy de koning
5 November 2024

Super lekker! Box teriyaki heel lekker

Ingrid
3 November 2024

super lekker, echt een aanrader.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment Ingrid! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Caroline
2 November 2024

Wederom lekkere en verse sushi. Dit keer zelf opgehaald omdat bezorging niet meer mogelijk was. Op tijd klaar en vers met extra loempias.

berk
27 Oktober 2024

3,5 moeten wachten op bezorging!!! Telefonisch niet bereikbaar. Eten was top maar dit kan echt niet

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste Berk, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

PB
20 Oktober 2024

De bezorging op zich is gewoon goed. Bezorging was ruim een uur later dan aangevraagd, een berichtje was fijn geweest.

Janine
20 Oktober 2024

Super lekker gegeten,

Theo
19 Oktober 2024

Fantastisch lekkere sushi van uitstekende kwaliteit en zeer gevarieerd! Voor herhaling vatbaar!

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest Theo! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Hein
14 Oktober 2024

Altijd heerlijke sushi, alles is vers en botermalse sashimi, kwaliteits producten en top service. De prijs is ook gewoon eerlijk. Tot de volgende bestelling!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Stijn Oerlemans
11 Oktober 2024

Al meerderen keren succesvol besteld en smakelijk gegeten, maar deze keer niet. Vandaag de studenten box besteld, maar dit was een tegenvaller. Smaak saai en vlak. Warme gerechten waren tegen koud aan en de kipstukjes waren wat taai. Hopelijk de volgende keer weer een succes.

Ineke
11 Oktober 2024
Vvdo
9 Oktober 2024
AH
9 Oktober 2024

Waren iets vergeten, snel en goed opgelost 👌

Timo
8 Oktober 2024

Bezorging was wel helaas wat later i.v.m. dat de rijst op was maar de kwaliteit van het eten en service compenseerde het probleem

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jan
6 Oktober 2024

Tsja. Ik weet dat sushi bestellen niet supersnel is, maar dat de bestelling pas een uur later dan het geplande tijdstip wordt bezorgd was toch wel een teleurstelling. Eigenlijk vooral teleurstellend dat ik hier geen update over kreeg.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Linda meijer
6 Oktober 2024

Ik had een spicy tonijn besteld maar kreeg spicy makreel. Was lekker maar niet wat ik besteld had

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

LH
6 Oktober 2024

Heerlijke sushi

Derk Boer
3 Oktober 2024

Super service, snel klaar en kwaliteit/prijs de beste in de omgeving

Antwort von Sushi 8

Hoi Derk, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Loohuis
1 Oktober 2024

Vers, lekker en netjes bezorgd. Niets op aan te merken. Mijn favoriete sushi komt van Sushi8

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Janneke
29 September 2024

Sushi was heerlijk daarin stelt sushi eight niet te leur maar wij hebben 2(!!) uur gewacht op de bestelling. Om 17.20 besteld en de verwachte levertijd zou 18.10-18.30 zijn, uiteindelijk werd om 19.15 het eten bezorgd!! 20 x gebeld waarvan er maar 2 keer werd opgenomen, eerste keer werd er gezegd we zijn ermee mee bezig het komt er aan. Vervolgens een half uur later weer gebeld, kreeg ik iemand aan de lijn die geen Nederlands spreekt. Prima hoor ik kan mijn klacht ook in het Engels uiten. Vervolgens fietst de bezorger voorbij aan onze woning. Waardeloos!!! En dat het langer duurt is niet zo erg maar bel dan even op het moment dat een bestelling geplaatst wordt en geef aan dat het langer gaat duren, dan kan je als klant zelf bepalen of je wel of niet besteld.

Nicole Dissel
29 September 2024

Helaas was de bestelling een uur te laat, heel jammer, ik geef een tijd aan en moet vervolgens daar achter aan bellen om te horen dat het nog gemaakt moet worden! Was niet de eerste keer helaas! Kwaliteit is wel prima!

Jos D
29 September 2024

Het was weer "lekker" snoepen

Wk
21 September 2024

Sneller levering en heerlijke sushi.

Kuijpers
21 September 2024

Ik heb smidsags bestelling geplaatst om op t komen halen 17:45 -18:00 stast er niks klaar moest de schaal nog gemaakt worden heel vervelend Maki waren niet allemaal goed dicht

John
20 September 2024
Inge
13 September 2024
Ton Sanders
12 September 2024

Lekker pokebowl gegeten Niet altijd stokjes nodig. Sojasaus 2 flesjes bij 2 bowls is teveel. Gember mag wat meer.

Katinka Randewijk
3 September 2024